Back

TikTok ADS – TikTok Reklamları – Detallı İzahat – İstifadə Qaydaları

TikTok ADS istər kiçik, istər orta, istərsə də böyük və fərqli sektorlarda olan brendlərin izləyicilərini artırması, qlobal əlaqələr yaratması və ölçüləbilən nəticələr əldə etməsi üçün nəzərdə tutulmuş reklam platformasıdır.

TikTok əvvəlcə istifadəçilərin özlərini səsləri təqlid edərək və ya trend musiqilərlə rəqs edərək qısa videolar paylaşdıqları bir sosial şəbəkə kimi başlamışdı, lakin zaman keçdikcə genişləndi və brendlərin özlərini tanıtmaları üçün çox yaradıcılıqla dolu bir yola çevrildi.

TikTok Gen Z-nin xaricində daha çox yayıldıqca, daha çox brendlər TikTok-da marketinq strategiyası hazırlamağa başlayır.

TikTok Nədir?


TikTok qısa formda video əyləncəsi üçün dünyanın aparıcı platformasıdır və hər ay 1 milyarddan çox insan bu platformaya yeni şeylər kəşf etmək və ən əyləncəli şəkildə öyrənmək üçün gəlir.

Bizim marağımız TikTok For Business vasitəsilə marketoloqlara reklam yaratmaq, büdcə təyin etmək, hədəf auditoriyanı müəyyən etmək və kampaniya üçün məlumatları analiz etmək prosesində kömək edən alətdir.

TikTok Reklamları Harada Görünür?


TikTok Ads Manager reklamanızın harada görünəcəyini seçmək üçün sizə çoxlu seçimlər təqdim edir. Reklamınızın göstəriləcəyi xüsusi yer və format “yerləşdirmələr” adlanır. Seçdiyiniz yerlərdən asılı olaraq, reklamlarınız 4 yerdə görünə bilər: “In-feed”, “Detail Page”, “Post-roll” və “Story”.

Yerleşmə nöqtələri reklamların görünəcəyi tətbiqləri və ölkələr/marketləri müəyyən edəcək. TikTok For Business hesabınızı qeydiyyatdan keçirmək üçün istifadə etdiyiniz ölkədən asılı olaraq hədəf alacağınız ölkələr və ya regionlar müəyyən ediləcək.

TikTok Reklamlarına Kim İnvestisiya Etməlidir?


İstər kiçik biznes sahibi, istərsə də agentlikdə işləyən biri, istərsə də böyük bir şirkətin CMO-su olsanız da, TikTok işiniz üçün müsbət təsir yaratmaq üçün doğru alətlərə sahibdir.

TikTok video formatı xidmətlərini təsvir etməkdə çətinlik çəkən B2B brendləri üçün çətin olsa da, TikTok reklamları statik reklamlardan uzaqlaşmaq və cəlbedici məzmun paylaşmaq istəyən B2C brendləri üçün idealdır.

TikTok Reklamlarının Növləri

In-Feed Reklamları


✦ For You səhifəsində videolar arasında görünür.
✦ İstifadəçilər TikTok reklam videolarını bəyənə, şərh yaza, paylaşa və qarşılıqlı əlaqə qura bilərlər.
✦ Bir çağrı-to-action daxil edə bilərsiniz, istifadəçilərinizi birbaşa TikTok-dan alqı-satqıya, tətbiqinizi yükləməyə və ya veb saytınızı ziyarət etməyə təşviq edə bilərsiniz.
✦ 9-15 saniyə arasında sevdiyiniz videoları hazırlamaqda sərbəstsiniz.
✦ Bu reklamlar tez sürüşdürülə və ya ötürülə bilər, auditoriyanızın diqqətini cəlb etmək üçün sizə 2-3 saniyə vaxt verir.

Brand Takeover Reklamları


✦ Tətbiq açıldığında görünür və hədəf auditoriyaya tam ekran video təqdim edir.
✦ Kütləvi məlumatlılıq yaradır və birbaşa satışa təsir edir.
✦ Onlar həmçinin For You səhifənizdə şəkillər, GIF-lər, videolar və ya istifadəçilərinizi bir açılış səhifəsinə və ya Hashtag challenge-ə yönləndirəcək bir keçid kimi görünə bilər.
✦ İstifadəçilər gündə bir brend takeover-dən çox görməyəcəklər.
✦ Xüsusi logolar yarada bilərsiniz ki, ictimaiyyətin zehinlərində asanlıqla iz buraxıb brendinizi yadda saxlasınlar.

TopView Reklamları


✦ Əsas məqsədi brend tanıtımıdır.
✦ Brend takeover-lərə bənzəyir, fərq ondadır ki, istifadəçilər daxil olduqda ekranı tam örtmür.
✦ İlk olaraq səhifədə 3 saniyədən sonra görünür və ondan sonra avtomatik səslə tam ekran video göstərir.
✦ Reklamda bir çağrı-to-action düyməsini daxil edə bilərsiniz.

Branded Hashtag Challenge Reklamları


✦ Məqsədi istifadəçi tərəfindən yaradılan məzmunu təşviq etmək və brend məlumatlılığını artırmaqdır.
✦ Təxminən 8.5% daha yüksək qarşılıqlı əlaqə yaradır.
✦ Brendlər üçün həm orqanik, həm də sponsorlu imkanlar təqdim edir.
✦ İstifadəçi sponsorlu hashtag-ə kliklədikdə, TikTok-da brend loqosu və ya veb saytınıza keçidlə bir açılış səhifəsinə yönləndirilir.
✦ Brend hashtag challenge yaratdığınız zaman xüsusi məqsədiniz olmalıdır: yeni məhsul təqdim etmək və ya yeni müştərilər cəlb etmək istəyirsiniz?

Branded Effects Reklamları


✦ Brend Effektləri şirkətlərə öz xüsusi tətbiq daxili filtrlərini yaratmağa imkan verir ki, bu da 10 günə qədər davam edə bilər.
✦ Məqsədi istifadəçiləri brendinizlə birbaşa qarşılıqlı əlaqə qurmağa təşviq etməkdir.
✦ Brendlərə TikTok-da stikerlər, filtrlər və xüsusi effektlər yaratmaqla özlərini tanıtmaq imkanı verir.
✦ Əsas üstünlüyü odur ki, filtrlər və xüsusi effektlər TikTok auditoriyası üçün cazibədar, parlaq və rəngarəngdir.

TikTok Reklamları Nə Qədərdir?


TikTok Ads Manager sizə gündəlik və ya ümumi büdcə variantları təqdim edir, lakin kampaniya zamanı büdcənizi dəyişdirə bilərsiniz və narahat olmağa ehtiyac yoxdur, çünki sistem təyin etdiyiniz büdcədən artıq xərcləməyəcək.

Kampaniya səviyyəsində minimum büdcə $50, reklam qrup səviyyəsində minimum büdcə isə $20-dır ki, reklamlarınız kifayət qədər büdcəyə malik olsun.

TikTok For Business


TikTok Ads Manager sizə TikTok-da reklam yaratmaq və idarə etmək üçün lazım olan alətləri verir, qlobal auditoriyaya çıxışınızı təmin edir və ən əsası, cəlbedici reklamlar yaratmağa başlamaq üçün heç bir təcrübəyə ehtiyacınız yoxdur.

Bir neçə sadə addımı göstərəcəyik:

  1. Kampaniya məqsədinizi diqqətlə seçin

Brend məlumatlılığı, konversiyaların artırılması, veb sayt trafikinin artırılması, daha çox satış, yeni müştərilər və ya tətbiq yükləmələri olsun, TikTok reklamları ilə hər hansı bir marketinq məqsədini yaradıcı şəkildə əldə edə bilərsiniz.

  1. Auditoriyanızı diqqətlə seçin

Müxtəlif hədəfləmə variantları ilə ideal müştərilərə çata bilərsiniz, bunlara Xüsusi Auditoriyalar və ya Oxşar Auditoriyalar daxildir.

  1. Büdcənizi istədiyiniz kimi təyin edin

Gündəlik və ya ümumi büdcə təyin edin və strategiyanızı optimallaşdırmaq və ya təşviqat səylərinizi digər yollara yönəltmək istəyirsinizsə, onu istənilən vaxt tənzimləyə və ya dayandıra bilərsiniz.

  1. Reklamınızı dizayn edin

Intuitiv AI ilə idarə olunan alətlərdən istifadə edərək sıfırdan video yaradın və ya şəkillərinizi və videolarınızı yükləyin.

  1. Reklamı dərc edin

Reklamınız dərc edildikdən sonra TikTok Ads Manager-in ağıllı hərrac sistemi reklamınızı doğru zamanda doğru auditoriyaya göstərəcək.

  1. Nəticələri ölçün

Hər hansı bir işdə və ya fəaliyyətinizdə olduğu kimi, tədbirlərinizin nəticələrini izləmək vacibdir. TikTok sizə kampaniyanızın analizini ən vacib metriklərə əsaslanaraq fərdiləşdirməyə və vizuallaşdırmağa imkan verən ağıllı hesabat alətləri təqdim edir.

TikTok Ads Manager-də Reklam Etməyin Üstünlükləri Nələrdir?


➢ Geniş yayılan və effektiv qarşılıqlı əlaqə: TikTok-un auditoriyası 150-dən çox ölkəyə yayılır ki, bu da sizə daha çox müştəri cəlb etməyə və işinizə trafik yaratmağa kömək edəcək.

➢ Bütün marketinq məqsədləri üçün müxtəlif tətbiqlər: əyləncə tətbiqləri (TikTok, Babe) və xəbər və məzmun kəşfi tətbiqləri (TopBuzz, BuzzVideo) ki, bu tətbiqlər sizin marketinq məqsədlərinizə əsasən məhsul/xidmətləriniz üçün ən uyğun istifadəçiləri tapmağa imkan verir.

➢ Yaradıcılıq alətləri və reklam formatları: Bunlar auditoriyanızı cəlb etmək üçün vacibdir, lakin fərqi yaradan unikal reklamlar yaratmaq və onları daim yaxşılaşdırmaq imkanıdır. Yaradıcı alətlər sizə müxtəlif video şablonları təqdim edir və siz artıq mövcud olan şəkillərdən istifadə edərək videolar yarada bilərsiniz, peşəkar redaktor olmadan. Reklam idarəetməsi üçün isə reklam yaratma, xidmət etmə və optimallaşdırma prosesini avtomatlaşdırmağa kömək edən “Avtomatik Reklam Optimallaşdırılması” adlı bir alət var.

➢ Potensial müştərilərinizi dəqiqliklə hədəfləyin: yerləşdiyiniz yerə, yaşa, cinsiyyətə, maraqlara və ya digər unikal dəyişənlərə görə auditoriyanızı hədəfləyə bilərsiniz və reklamlarınızı növbəti səviyyəyə qaldırmaq istəyənlər üçün xüsusi və ya oxşar auditoriya seqmentləri yarada biləcəyinizi unutmayın.

➢ Şəffaf ölçmə və etibarlı məlumat tərəfdaşları: TikTok pixel-dən istifadə edərək reklam performansınızı izləyə və marketinq nəticələrini ölçə bilərsiniz, istifadəçi davranışlarını saytınızda izləyə bilərsiniz. Şəffaflıq və dəqiqlik üçün TikTok istifadəçilərin tətbiq daxilində hərəkətlərini, dönüşümləri, təəssüratları və klik atributu məlumatlarını izləməyə kömək edir.

Bundan əlavə, TikTok-un möcüzəsi insanlar özlərini təhlükəsiz hiss etməsəydi, itirərdi. Beləliklə, platforma istifadəçiləri qoruyur və brendlərin çiçəklənməsi üçün müsbət mühit yaradır, texnologiya və insan idarə olunan məzmun moderasiyasını güclü siyasətlər, nəzarətlər və təşəbbüslərlə birləşdirir.

Mənbə: https://blog.replug.io/tiktok-for-business/


TikTok-da Özünüzü Addım-Addım Necə Tanıtmalısınız


Addım 1. TikTok Reklam Hesabı yaradın

Bunu necə edirsiniz?

Ödəniş ölkənizi seçirsiniz, hesabı şirkət və ya fərdi üçün istifadə etdiyinizi seçirsiniz, bəzi əsas məlumatları daxil edirsiniz, e-poçt və ya telefon vasitəsilə göndərilən təsdiq kodunu daxil edirsiniz, şərtləri qəbul etdiyinizi təsdiqləyirsiniz və “Qeydiyyatdan keç” düyməsini sıxırsınız. Brendiniz təsdiqləndikdən sonra, hesaba daxil olursunuz və ilkin hesab qurulumunu təlimatlara uyğun şəkildə tamamlayırsınız.

Addım 2. TikTok Pixel quraşdırın


TikTok Pixel nədir?

Saytınızda istifadəçilərin saytınıza necə daxil olduğunu, harada olduqlarını və hansı cihazdan istifadə etdiklərini müəyyən edən hadisələri toplayan bir kod parçasıdır.

“Standart Mod” və ya “İnkişaf Edici Mod”u seçdikdən sonra, TikTok Ads Manager-də əvvəlcə “Veb Hadisə” yaratmaqla Pixel-i yaradırsınız. Pixel-i quraşdırmadan əvvəl cookie razılığı ayarlarınızı nəzərdən keçirirsiniz, sonra Pixel kodunu endirir və ya kopyalayır və saytınızın başlıq hissəsinə daxil edirsiniz.

Addım 3. Reklam Kampaniyası yaradın


TikTok Reklam panelinə daxil olduqdan sonra “Kampaniya” və sonra “Yarat” düyməsini sıxmalısınız. TikTok reklamlarını üç səviyyədə təşkil edir: kampaniyalar, reklam qrupları və reklamlar. Kampaniya ümumi fəaliyyətdir, reklam qrupları və reklamlar isə kampaniya daxilində funksiyalardır. Növbəti vacib addım reklam üçün bir məqsəd seçməkdir.

TikTok üç əsas məqsəd təklif edir: trafik, satış və tətbiq yükləmələri.

Nəhayət, kampaniyanıza bir ad verin və minimum kampaniya səviyyəli büdcəni seçin. Mümkün qədər çox insana tez çatmaq üçün ümumi büdcə təyin edə bilərsiniz və ya hədəf auditoriyanıza tədricən və davamlı şəkildə çatmaq üçün gündəlik büdcə təyin etmək imkanı var.

Addım 4. Reklam Qrupu yaradın


Bu addımda yerləşdirmə və hədəfləmə qərarını verirsiniz.

Bir kampaniya daxilində fərqli auditoriyaları hədəfləyən müxtəlif reklam qrupları ola bilər. Bir çox əlaqəli tətbiqdə reklam vermək imkanı var və reklamlarınızı yalnız TikTok-a və ya bütün şəbəkəyə məhdudlaşdıra bilərsiniz.

TikTok reklamınızın ən yaxşı nəticələri harada əldə edə biləcəyini hesablayır və onu məhz orada yerləşdirəcək, bundan sonra reklamı işlətmək üçün bütün lazımi elementləri daxil etmək üçün təlimatları izləyirsiniz, URL-lər, göstərmə adları, kateqoriyalar, şəkillər və s. daxil olmaqla.

Növbəti bölmə açar sözlər bölməsidir ki, burada saytınızı və ya tətbiqinizi təsvir etmək üçün 20-dək termini seçə bilərsiniz ki, bu da satdığınız şeyləri doğru auditoriyaya göstərmək üçün istifadə olunacaq. Nəhayət, “Hədəfləmə” bölməsində reklamlarınız üçün hədəf auditoriyanı müəyyən edəcəksiniz, burada fərqli parametrlər təyin edə bilərsiniz.

Addım 5. Reklamınızı Dizayn Edin


TikTok reklamları şaquli, üfüqi və kvadrat formatlarda şəkillər və videolardan ibarətdir. Platforma Foto və 300-dən çox pulsuz fon musiqi seçimi ilə fərdiləşdirə biləcəyiniz video və şəkil şablonları daxil edən bir alət olan Video Yaradılış Kitini təqdim edir.

“Avtomatik Reklam Optimallaşdırılması” başqa bir faydalı alətdir ki, sizə 10-a qədər şəkil, 5 video, 5 reklam mətni və çağrı-to-action (məsələn, indi yüklə, qeydiyyatdan keç, bizimlə əlaqə saxla, indi al və s.) yükləməyə imkan verir. Sistem sonra bunları birləşdirib daha çox reklam yaradacaq, bu reklamları test edəcək və ən effektiv birləşmələri istifadə edəcək.

Bundan əlavə, Video Alətindəki Açılış Səhifəsi də təqdim etdiyiniz hər hansı bir açılış səhifəsi URL-dən keyfiyyətli şəkillər çəkir və bu şəkilləri musiqi ilə birləşdirərək ideal video reklamlar yaradır.

Mövcud reklamlarınızı artırmaq üçün TikTok Promote-dan istifadə edin. Bu nədir? Video baxışları, veb sayt ziyarətləri və ya yeni izləyicilər kimi bir məqsəd seçməyə və video məzmununuzu tanıtmağa imkan verən ödənişli xüsusiyyətdir. Auditoriyanı seçin, büdcənizi müəyyənləşdirin, reklam müddətini cədvəl edin və təşviqatı başlayın.

Addım 6. Reklamlarınızın Performansını Ölçün


Kampaniyanın necə nəticə verdiyini görmək üçün performansınızı ölçməlisiniz.

TikTok, kliklər, təəssüratlar, dönüşümlər və s. baxımından reklamınızın necə olduğunu göstərə bilən yerli analizləri təklif edir.

Hansı taktika və aktivlərin işlədiyini görmək üçün müxtəlif reklamların və yerləşdirmələrin performansını test edib müqayisə edə bilərsiniz.

TikTok-da Tanıtım Üçün Ən Yaxşı Təcrübələr

  • Brendə fokuslanın

TikTok istifadəçiləri dürüstlüyü qiymətləndirir, buna görə reklam məzmununuz şirkətinizin dəyərlərinə və brendinizə sadiq olmalıdır.

  • Birbaşa olun: qısa və konkret!

Mesajınızı çatdırmaq üçün 60 saniyəniz var, lakin 21-34 saniyəlik videolar konversiyaları artırmaq üçün ən yaxşıdır.

  • Şaquli formatdan istifadə edin

Şaquli yönümlü videolar kvadrat və ya üfüqi formatdan 40% daha çox izləmə artırır.

  • Müxtəlif yaradıcılıq üslublarını birləşdirin

Həmişə eyni tipli reklam və ya çox oxşar reklamlar istifadə etməməyə çalışın. TikTok auditoriyanızı cəlb etmək üçün reklamınızı hər yeddi

gündə yeniləməyi təklif edir. Platforma B-roll və ya keçid görüntüləri ilə müxtəlif səhnələri tövsiyə edir.

  • Keyfiyyətli şəkillərdən istifadə edin

Brend Takeover reklamı başladarkən yüksək qətnaməli şəkillərdən istifadə etmək vacibdir. TikTok reklam spesifikasiyalarına əməl edin və bu yolla səhv etməyəcəksiniz.

  • Özünüzü doğru vaxtda tanıtın

Reklam kampaniyanız üçün xəbərlər yaratmağa kömək edə biləcək trend mövzuları və ya hadisələri axtarın. TikTok statistikası reklamlarınızı maksimum auditoriyaya çatdırmaq üçün ən yaxşı vaxtı göstərir.

  • Çağrı-to-action əlavə edin

Tətbiqi yükləmək və ya veb saytınızda kupon istifadə etmək kimi bir çağrı-to-action-a fokuslanın, lakin eyni zamanda hər ikisini etməyin.

  • Səs və mətn/subtitrdən istifadə edin

TikTok-a görə, hər hansı bir audio reklam təəssüratlarını artırır. Ən yüksək performanslı TikTok videolarının 93%-i audio istifadə edir. Subtitrlər və mətn örtükləri də reklamların təsirini artırır. Mətn həmçinin çağrı-to-action-u vurğulamaq üçün istifadə edilə bilər.

  • Hashtag-lar əlavə edin

Mövcud istifadəçilərinizin sizi tapmasına kömək etmək üçün uyğun hashtag-lar əlavə edin. TikTok kəşfiyyat səhifəsində trend olan hashtag-ları izləyə və reklamınız üçün ən uyğun olanlarını seçə bilərsiniz.

  • Interaktiv əlavələr əlavə edin

TikTok-un interaktiv xüsusiyyətləri reklamlarla qarşılıqlı əlaqəni təşviq edir. Gesture xüsusiyyətindən istifadə edərək istifadəçiləri bir mükafatı aşkar etmək üçün bir reklama sürüşdürməyə və ya toxunmağa təşviq edə bilərsiniz və ya auditoriyanızdan məlumat toplamaq üçün Səsvermə Etiketi istifadə edə bilərsiniz.

  • Influencer-lərlə əməkdaşlıq edin

TikTok influencer-ləri artıq böyük izləyici kütləsinə malikdirlər, buna görə onlarla reklam kampaniyasında əməkdaşlıq etmək əhatənizi çox genişləndirə bilər. Məhsulunuzu artıq istifadə edən və ya hədəf auditoriyanızın bir hissəsi olan insanları axtarmaq daha məqsədəuyğundur.

  • Həmişə müsbət və səmimi olun

TikTok videolarının müsbət, həqiqi və insanlara ilham verən olmasını tövsiyə edir. Reklamlarınızda həqiqətən dürüst olmaq üçün istifadəçi tərəfindən yaradılan məzmundan istifadə etməyə çalışın.

  • Test edin və optimallaşdırın

TikTok analizlərinizi mütəmadi olaraq izləyin və məzmununuzun necə performans göstərdiyini görün. A/B testi istifadə etdiyiniz müxtəlif taktikaların və aktivlərin işləyib-işləmədiyini görməyin ən yaxşı yoludur. Baxışlar, qarşılıqlı əlaqələr və klik-dərəcə göstəricilərinə diqqət yetirin və gözlədiyiniz qarşılıqlı əlaqəni görmədiyiniz halda məzmun strategiyanızı optimallaşdırın.


Hesab edirik ki, işinizin nə qədər böyük və ya kiçik olmasından, nə iş gördüyünüzdən və ya nə satdığınızdan asılı olmayaraq brendiniz TikTok-da tanınmalıdır.

Niyə?
Çünki hər kəs burada, burada səmimi ola biləcəyiniz və yaradıcılığınızı sərbəst buraxa biləcəyiniz yerdir ki, nə satdığınızla maraqlanan mümkün qədər çox insan əldə edəsiniz.