Back

SMM nədir? Sosial Media Marketinq üstünlükləri nələrdir?

SMM nədir?

Sosial media marketinq (SMM), müəssisələrin və markaların məhsullarını və xidmətlərini sosial media platformalarında tanıtmaq və reklam etmək üçün istifadə etdikləri marketinq formasıdır. Bu, müştərilərlə əlaqə qurmaq, markanın tanınmasını artırmaq, müştəri əlaqələrini qurmaq və markanın irəliləməsini təmin etmək üçün sosial media platformalarının gücündən istifadə etməklə əlaqəlidir. Sosial media marketinqi, platformlar arasında reklam vermə, orqanik (qeyri-ödənilmiş) paylaşımlar, müştəri əlaqələri və istifadəçi məzmununu təşviq etmə, məsələn, rəylər və rəylərə cavablar, şərh və paylaşımlar, və s. daxildir. Bu, markaların istifadəçilərin diqqətini cəlb etmək, marka loyallığını artırmaq və nəhayət, satışları artırmaq üçün əsas bir alətdir.

SMM üstünlükləri

Böyük auditoriyaya çatmaq və müştərilərlə sıx əlaqə yaratmaqla yanaşı, SMM başqa üstünlüklərə malikdir. Sosial medianı marketinq strategiyanıza daxil etməyin bəzi üstünlükləri bunlardır.

Brend şüurunu artırın

İstifadəçilərin 54%-i sosial şəbəkələr vasitəsilə məhsulları araşdırır. Beləliklə, sosial mediada istifadəçi maraqlarından yararlanmaq üçün bir markanın müxtəlif sosial media platformalarında keyfiyyətli hesabları olmalıdır. Beləliklə, potensial müştərilər sevimli platformasında brendlə əlaqə saxlaya bilərlər. Bundan əlavə, sosial media vasitəsilə mükəmməl xidmət də vacibdir. İnsanlar şirkətlərin onlara kömək edəcəyini gözləyirlər və kömək böyük olarsa, başqalarına brendi tövsiyə etməkdən məmnun olacaqlar – istifadəçilərin 71%-i sosial mediada onunla müsbət təcrübə keçirmişlərsə, şirkətləri tövsiyə edəcəklər.

Sayt trafikini artırın

Bir çox sosial media platformaları brendlərə məhsullarını xarici vebsayta və ya açılış səhifəsinə getmədən satmağa imkan versə də, sosial media hələ də trafiki artırmaq üçün əla bir yoldur. Məsələn, bütün mobil vebsayt trafikinin 11%-i sosial mediadan gəlir.

Daha sürətli və asan məzmun paylanması

Məzmun marketinqi vasitəsilə biznesinizi təbliğ etsəniz, məzmununuz SMM vasitəsilə daha effektiv şəkildə yayıla bilər. İnsanlar sosial şəbəkələrdə həmişə dostları ilə faydalı, maraqlı və əyləncəli məlumatlar paylaşırlar. Bu, çox vaxt şəbəkə və onun üzvlərindən kənara çıxır və hədəf auditoriyanızı asanlıqla genişləndirməyə imkan verir.

SMM müştərilərinizi xüsusi təkliflər haqqında məlumatlandırmaq üçün əla bir yoldur. Sosial media satış və ya hədiyyə haqqında məlumatı tez və ucuz çatdırmağı asanlaşdırır, baxmayaraq ki, əksər istifadəçilər e-poçt vasitəsilə tanıtım mesajları almağa üstünlük verirlər. Onların seçimlərini qarşılamaq və e-poçt göndərməyə başlamaq üçün SendPulse-i sınayın.

Hədəf auditoriyası ilə müntəzəm qarşılıqlı əlaqə

Dünya əhalisinin yarısı hər gün demək olar ki, üç saatını sosial mediada keçirir, sosial media izləyicilərinizlə əlaqə qurmağın ən yaxşı yoludur. Beləliklə, brendiniz artıq müştərilərinizin vaxtlarını keçirmək üçün seçdiyi yerdir və bu, daha çox tanınmağa və etibarlı olmağa kömək edəcək.

Üstəlik, SMM – digər marketinq kanallarından daha çox – müştərilərdən rəy almağa kömək edir. İstənilən vasitə ilə – rəylər, bəyənmələr, şərhlər və s. Müştəriləriniz məhsulunuzla bağlı pis təcrübə keçiribsə, onlar sizə e-poçt və ya telefon zəngi ilə deyil, sosial media vasitəsilə məlumat verməyə üstünlük verəcəklər. Bu, müvafiq olaraq cavab vermək, həmin müştərini saxlamaq və başqalarını cəlb etmək imkanı yaradır.

Sənaye, bazar və rəqib anlayışları

Sosial media sizə təkcə müştəri məmnuniyyətinizi deyil, həm də ən son sənaye meyllərini və rəqiblərinizin hərəkətlərini izləmək üçün əla fürsət verir. Ən son sənaye xəbərləri ilə siz əlavə məzmun əldə edirsiniz – onlardan auditoriyanızla söhbət nöqtəsi kimi istifadə edə bilərsiniz.

Rəqiblərinizdən öyrənməklə siz məhsulunuzu və ya sosial media marketinqinə yanaşmanızı təkmilləşdirmək üçün ilham alırsınız – heç vaxt ətrafınızdakılardan öyrənməyi dayandırmayın.