Seo nədir?
SEO – Axtarış Mühərrikinin Optimizasiyası deməkdir və veb-saytın texniki konfiqurasiyasını, məzmun uyğunluğunu və link populyarlığını optimallaşdırmaq üçün istifadə olunan prosesdir ki, onun səhifələri asanlıqla tapıla, daha uyğun və istifadəçi axtarış sorğuları üçün populyar olsun və nəticədə axtarış mühərrikləri onları daha yaxşı sıralayır.
Axtarış mühərrikləri istifadəçi axtarış ehtiyaclarını ödəyən məzmun təqdim etməklə həm istifadəçi axtarış təcrübəsinə, həm də səhifənin sıralanmasına fayda verən SEO səylərini tövsiyə edir. Buraya başlıqlarda, meta təsvirlərdə və başlıqlarda (H1) müvafiq açar sözlərdən istifadə, digər SEO təcrübələri arasında rəqəmlər sətirləri deyil, açar sözlər olan təsviri URL-lər və səhifənin məzmun mənasını müəyyən etmək üçün sxem işarələmə daxildir. Axtarış mühərrikləri insanlara internetdə axtardıqlarını tapmağa kömək edir. İstər məhsulun tədqiqi, istər restoran axtarışı, istərsə də tətil sifarişi, axtarış mühərrikləri sizə məlumat lazım olduqda ümumi başlanğıc nöqtəsidir. Biznes sahibləri üçün onlar müvafiq trafiki veb saytınıza yönəltmək üçün fürsət təklif edirlər.
Axtarış mühərrikinin optimallaşdırılması (SEO) daha çox trafik əldə etmək üçün veb saytınızı axtarış mühərriki nəticələri səhifəsində (SERP) daha yüksək yer tutmağa yönəltmək təcrübəsidir. Məqsəd adətən hədəf auditoriyanız üçün ən çox məna kəsb edən axtarış terminləri üçün Google nəticələrinin ilk səhifəsində yer almaqdır. Beləliklə, SEO auditoriyanızın istək və ehtiyaclarını başa düşməkdən daha çox veb saytınızı necə konfiqurasiya etməyin texniki xarakteri ilə bağlıdır. H2-SEO necə işləyir-
Axtarış mühərrikləri insanlar tərəfindən bir sorğu olduqda və cavab üçün onlayn axtarış etdikdə istifadə olunur.
Axtarış mühərriklərinin alqoritmləri, axtarışçılara axtardıqları dəqiq nəticələri vermək üçün ipucları axtaran kompüter proqramlarıdır. Axtarış mühərrikləri veb səhifələri tapmaq və hər hansı bir açar söz üçün hansının sıralanacağına qərar vermək üçün alqoritmlərə etibar edirlər. Axtarış üçün nəzərə alınacaq sosial media alqoritmlərinin də olduğunu unutmayın.
Axtarış mühərriklərinin necə işləməsi üçün üç addım var: tarama, indeksləşdirmə və sıralama.
Axtarış Mühərriklərində Crawling
İlk addım Crawlingdir. Axtarış mühərrikləri yeni səhifələr tapmaq və onlar haqqında məlumatı qeyd etmək üçün öz botlarını göndərir. Biz bəzən bu botlara “hörümçəklər”, “robotlar” və ya Googlebotlar deyirik.
Onların məqsədi mövcud olan yeni veb səhifələri kəşf etmək və əvvəllər daxil olduqları səhifələrin məzmununu vaxtaşırı yoxlamaq və onların dəyişdirilib və ya yeniləndiyini görməkdir.
Axtarış mühərrikləri artıq kəşf etdikləri linkləri izləyərək veb səhifələri tarayırlar. Beləliklə, əgər sizin bloqunuz varsa və o, ana səhifənizlə əlaqələndirilibsə, axtarış mühərriki ana səhifənizi taradıqda, o, başqa bir keçid axtaracaq və yeni bloq yazınıza keçidi izləyə bilər.
Axtarış mühərrikinin indeksləşdirilməsi
İkinci addım indeksləşdirmədir. İndeksləmə, axtarış mühərrikinin tarandığı məzmundan istifadə edib-etməməsinə qərar verməsidir. Taranan veb səhifə axtarış mühərriki tərəfindən uyğun hesab edilərsə, o, indeksinə əlavə olunacaq.
Bu indeks son sıralama mərhələsində istifadə olunur. Veb səhifə və ya məzmun parçası indeksləşdirildikdə, o, sonradan əldə edilə bilən verilənlər bazasında fayllaşdırılır və saxlanılır. Unikal və dəyərli məzmun təklif edən əksər veb səhifələr indeksə yerləşdirilir. Aşağıdakı hallarda veb səhifə indeksdə yerləşdirilməyə bilər:
Məzmun dublikat sayılır
Məzmun aşağı dəyər və ya spam hesab olunur
Səhifə və ya domendə daxil olan keçidlər yox idi
Axtarış Mühərriki Sıralaması (SERP)
Üçüncü addım həqiqətən də ən mühümdür və bu, sıralamadır. Sıralama yalnız tarama və indeksləşdirmə addımları tamamlandıqdan sonra baş verə bilər. Beləliklə, bir axtarış mühərriki saytınızı tarayıb indeksləşdirdikdən sonra saytınız sıralana bilər.
Axtarış mühərriklərinin məzmunu çeşidləmək və sıralamaq üçün istifadə etdiyi 200-dən çox sıralama siqnalı var və bunların hamısı SEO-nun üç sütununa uyğundur: texniki optimallaşdırma, səhifədaxili optimallaşdırma və səhifədənkənar optimallaşdırma.
Axtarış mühərriklərinin veb səhifələri sıralamaq üçün istifadə etdiyi siqnalların bəzi nümunələri bunlardır:
Başlıq etiketində açar söz – Açar söz və ya sinonimin səhifədə və başlıq etiketində qeyd edilib-edilməməsi
Yüklənmə sürəti – Veb səhifənin tez yüklənməsi və mobil cihazlara uyğun olub-olmaması
Veb saytın reputasiyası – Veb səhifənin və vebsaytın axtarılan mövzuya görə nüfuzlu hesab edilib-edilməməsi
Backlinklər – veb səhifəyə geri keçidlərin miqdarı və keyfiyyəti
Məzmun keyfiyyəti və uyğunluğu – Məzmun dəyərli və veb saytın hədəf auditoriyası üçün uyğundurmu?